Otázky a odpovědi

 Vybíráme z těch nejčastějších dotazů: 

  • Co mám dělat, když nestihnu vyzvednutí na výdejním místě?

Náš zaměstnanec Vás bude těsně před zavíračkou kontaktovat a domluvíte se na pro Vás vhodné alternativě. Pokud se Vám 2x nedovolá, je třeba zavolat do Plzeňského nákupu na 792761234 a dohodnout se na posunu termínu vyzvednutí. 

  • Co mám dělat, když nestíhám čas závozu domů?

Je třeba zavolat do Plzeňského nákupu a domluvit si jiný termín doručení, případně vyzvednout nákup na výdejním místě (toto je možné maximálně následující den).  

  • Jak mám postupovat, když nejsem spokojený s kvalitou  zboží nebo neodpovídá cena?

Vážíme si zákazníků, proto řešíme reklamace k jejich spokojenosti. V případě reklamace poskytujeme vratku, případně je daná částka reklamace využita pro další nákup formou slevového voucheru. 

  • Jak probíhá platba?

Lze uhradit nákup kartou při odesílání objednávky formou platby přes platební bránu ThePay. Výhodou je, že při převzetí nákupu se již nemusíte platbou zdržovat a tak celé odbavení velmi uspíšíte. Tuto variantu můžeme vřele doporučit.

Chápeme, že pro některé z Vás můžeme být novým hráčem na trhu a proto umožňujeme rovněž zaplatit nákup bezhotovostně i v den doručení nebo vyzvednutí platbou na našem platebním terminálu. Přijímáme běžné české platební karty. V případě nejasností nás neváhejte kontaktovat.

Lze zaplatit i v hotovosti, ale tím se celý proces odbavení nákupu velmi zpomaluje. Poprosíme Vás mít nachystané peníze co nejpřesněji, abychom nemuseli vracet nazpět. Abyste se vyhnuli nepříjemnostem souvisejícím s vrácením drobných v hotovosti, doporučujeme využít platbu přes platební bránu v okamžiku objednání nákupu. 

  

A další odpovědi připravujeme pro následující oblasti: 

  1. Objednávka
  2. Vyzvednutí
  3. Dodání
  4. Reklamace
  • Kam mi zboží až přivezete
  • Kolik stoji doprava
  • Kolik stoji vyzvednuti
  • Mohu si objednat zboží, i když ke mně zboží nyní nezavážíte?
  • Co to je Pickpoint?
  • Kde máte PickPointy?
  • Kdy si mohu zboží vyzvednout, kdy mi ho přivezete?
  • Jak probíhá předání zboží?
  • Máte nějaký věrnostní program?
  • Kde zboží nakupujete?
  • Co znamená komoditní zboží?
  • Co dělat, když nechci produkty od Babiše nebo z Polska atp
  • Jakou máte skladovou dostupnost?
  • Je nutné provést registraci (doplnit vyhýody registrace)
  • Proč nemáte slevové akce?
  • Jak probíhá Reklamace 
  • Děláte náhradu zboží?
  • Jak fungují vratné obaly?
  • Lze zrušit objednávku
  • Jak to je s cerstvosti potravin?
  • Jak je to s chlazeným zbožím…?

Nenašli jste odpověď na to, co potřebujete vyřešit? Neváhejte nám zavolat na 792 76 1234 nebo nám napište na info@plzenskynakup.cz

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení